משכנתא למסורבי בנקים

משכנתא למסורבי בנקים

ישנן לא מעט סיטואציות בחיים המשפיעות ישירות על מצבם הכספי של רבים. שינויים מביאים אתם את הצורך להסתגלות מסוימת, הכוללת לא אחת צמצום בהוצאות וויתור על מה שהיה נדמה עד לאותו רגע כהרגל של קבע. קבלת משכנתא כדי להגשים חלום ולרכוש בית איננה עניין של מה בכך, ואף על פי שנדמה כי כל הפונים אל הבנקים זוכים לקבלה, ישנם עדיין רבים שנמצאים תחת הסטטוס של המסורבים. קבלת משכנתא למסורבי בנקים אפשרית תודות לחברות המסייעות בכך, כדוגמת חברת "תבל", חברה המתמחה במצוי הפתרונות הרלוונטיים העוזרים בהגדלת הסיכוי לקבל את ההלוואה שבה מעוניינים.

משכנתא לבעלי bdi שלילי

לא פשוט לקבל משכנתא, כך מסתבר. מצבם הכלכלי של המבקשים אותה משפיע ישירות על החלטתם של הבנקים ובייחוד דירוגם הכלכלי – ה –  BDI שלהם. בי.די.איי הינו אותו דירוג כלכלי של כל אחד מאתנו, הנקבע בהתאם לפרמטרים שונים המשפיעים עליו. מדובר בפועל בדוח נתוני אשראי, המתבסס על ההיסטוריה של כל אחד ואחד מאיתנו, היסטוריה פיננסית ועסקית. הוא כולל גם מידע חשוב אודות הגבלות וכן התראות באשר לתהליכים אותם נוקטים הבנקים או נוקטות חברות האשראי והליכי פשיטת רגל ואף כינוס נכסים. כאשר ה-BDI שלילי לא ניתן לקבל הלוואות, למשוך כסף וגם לא לכתוב צ'קים. במקרים אלה של הצורך בקבלת משכנתא למסורבי בנקים בשל בי.די.איי שלילי מסתבר שניתן לפעול בדרכים נוספות על מנת להגשים זאת, למרות הדירוג.

BDI שלילי אמנם מקשה רבות על קבלת משכנתא ועל ההתנהלות אל מול הבנק בשל הסיכון הרב שבו נתונים אותם אלה המדורגים כך. מסיבה זו בדיוק, כאשר מעוניינים לקבל משכנתא אך נמצאים בדירוג של בי.די.איי שלילי, חשוב להיעזר במומחים כמו חברת "תבל", שיוכלו לסייע בכך. בי.די.איי שלילי איננו סוף פסוק והתקווה אכן באופק. באמצעות חברות מקצועיות ומנוסות בתחום אפשר לקדם את הבקשה ולקבל, בסופו של דבר, את אותם סכומי כסף הנדרשים לצורך רכישת הדירה.

לפעול נכון וחכם אפשרי בכל שלב וגם בתקופות מאתגרות מאד מבחינה כלכלית. לא משנה מהי הסיבה בגינה נדחתה הבקשה לקבלת משכנתא למסורבי בנקים, האפשרויות העומדות לרשותם הן הזדמנות להגשים את החלום למרות הקושי ולבצע את הרכישה. ההליך מתחיל מאיסוף נתונים על ידי החברה המסייעת, בחינת הדרכים האפשרויות וכל האמצעים שיוכלו לסייע בקידום הבקשה וכן בניצול קשרים ואף אמצעים יצירתיים נוספים. הסיבה לסירוב היא פרמטר חשוב מאד הנלקח גם הוא בחשבון וצירוף כל המסמכים הנדרשים לבקשה, שיוכלו לעזור, הוא הכרחי על מנת לפעול נכון אל מול כל הגורמים האפשריים. חשוב מאד לוודא שאכן נעזרים בכתובת הנכונה, בחברה שמביאה אתה את אנשי הצוות המיומנים, המכירים היטב את התחום ואת כל הדרכים לקדם ולהוציא אל הפועל את הבקשה.

אודות

תבל היא חברת ייעוץ איכותית ואינטימית העוסקת במגוון תחומים פיננסיים במטרה להביא לקהל לקוחותיה ידע וכלים לקבלת החלטות כלכליות נכונות בעסקים ובחיים הפרטיים.

הפוסטים האחרונים

הלוואה למסורבים

הלוואה למעוקלים בבנק

חשבון בנק מעוקל או הגבלות על החשבון הם מצבים לא פשוטים ואלה, הנאלצים להתמודד איתם, מוצאים את עצמם מול אתגרים רבים, המשפיעים ישירות על אורח ואיכות החיים…

קרא עוד »

הצטרפות אלינו

אודי שלזינגר בראיון בתוכנית "סודות הנדל"ן" בערוץ 10

דילוג לתוכן